Garantie
Oils & Nuts staat ervoor in dat de producten voldoen aan de bruikbaarheid en/of deugdelijkheid en de wettelijke regels/voorschriften. Dit geldt ook indien de te leveren zaken bestemd zijn voor het gebruik in het buitenland en u hiervan uitdrukkelijk schriftelijk melding heeft gemaakt aan Oils & Nuts. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Indien een cadeau is beschadigd (de verpakking uitgesloten) of het voldoet niet aan de omschrijving dan hebben wij een 100% tevredenheidsgarantie. Stuur info@oilsnuts.nl binnen 24 uur na levering foto’s en een beschrijving van wat er niet goed is gegaan. Ons team zal dit onderzoeken en ervoor zorgen dat uw klacht wordt opgepakt en netjes wordt afgehandeld. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens
Steenbakkerij 38
2912 LJ Nieuwerkerk aan den IJssel
Nederland
KVK-nummer: 64135012
Btw-nummer: NL003097283B95